22 Şubat 2008 Cuma

"Simdi" den Calmak




Mevsim bahardi,ama benim istedigim yazdi.
Simsicak gunlerde disarida olmak vardi!

Ve yaz geldi,
simdi ise ozledigim sonbahardi.
rengarenk yapraklari, serin, kuru havasiydi.

Sonbaharda ise kisi bekliyordum,
tum guzelligini, kar yagisinin ve coskusunu yilbasinin

Kis boyunca da,"bir bahar gelse" dedim.
havanin isinmasini, doganin cicek acmasini bekledim.

Cocukken tek istedigim buyumekti
cunku, sanki buyumek sayginlik demekti.

20 yasimda 30'umda olmak istedim
Daha olgun daha boyutlu.

Yasamin ortasindaydim, bu seferde 20'li yaslarimi ozledim.
genc olmayi ve de ozgur ruhlu

Emekli oldum.Bu defa da oykunmem orta yas donemineydi.
nasil da ozlemistim, zihnimin yipranmamis halini!

Hayatim boylece geldi gecti, bense hic istedigimi yasayamadim.
Ne yazik ki !!!

Jason Lehman(simple Faith, p 176)

Bu siiri arkadasim rabia mail ile yollamis bana okuyunca cok sevdim ne kadar da herkese hitap eden bir siir degil mi? dedim. kendi kendime ve sizlerle de paylasmak istedim.Sizde ayni seyleri hissettiniz mi?Hayatimiz genelde siirde ki gibi gecmiyor mu sizce de?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Cansu,
Tariflerin cok hos, yeni siten hayirli olsun. Seni tam cikaramadim? kimleri taniyorsun, queens te nerdesin?
Bu yaziya yorum yapmak istedim cunku queens te bu cicekli agaclari cok cekerdim baharda...
Sevgilerle

CANSU dedi ki...

selam aysenur.
Sunnyside da kultur merkezinde de daha cok gorusurduk.Bir kizim bir oglum var adi dilara senin kizinla aralarinda bir kac yas vardi sanirim.Regoparkda ki binadayim ben belki boyle dersem cikarabilirsin.Bizim binada Hanife, Sila, Melike abla Inci vardi.Onlari hatirlayabilirsin belki.
Guzel dileklerin icinde tesekkur ederim.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

cansu merhaba yeniden,
ben mail faaln bekledigim icin tekrar yorum yerine bakmak aklima gelmemisti..yeni gordum cevabini...O binayi tabiki biliyorum vede ordaki herkesi ama beni bagisla isimlerde iyi olmadigim icin genelde unutup sonrada sormaya cekinir ve bircok yeni tanidigim kisiyi ancak gorunce hatirlar olmustum orda:)
fotografin varmi dermisim:) maillesedebiliriz nuraltan@yahoo.com
sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Cansu abla,

Şiirini çok beğendim :):) senin tariflerindende denemek istiyorum.

Çünkü; tariflerine güveniyorum.

Sağlıcakla kal emi :)):))

ZEHRA GENÇ